Ønsker du å bo hos oss på Krækkja?

Bestill gjerne ditt opphold via DNT sin hytte bestilling, eller bare kom! Alle som kommer får soveplass og mat

Publisert: 07. august 2023
DNTs tilbud

Bestill opphold

For å bestille rom kan du benytte DNT sin online bestilling.

Hyttebestilling.dnt.no

Hunderom

Dersom du reiser med hund må du ta kontakt med oss. Det er lov med hund på noen 2-sengsrom og et 4-sengsrom. Skriv også: "Har med hund" i notatfeltet når du bestiller. Om vi ikke har ledig hunderom vil hunden få et bur i gangen på Nissenhytta.

Mer informasjon

Kontaktinformasjon finner du her

Åpningstidene våre finner du her.

Avbestilling

Avbestillingsregler:

• Ved avbestilling 8 dager før ankomst gis det full refusjon av oppholdet, minus et adm gebyr på 300 kr.
    • (Eksempel: Opphold fredag må senest avbestilles torsdag uka før innen kl. 23:59)
  • Ved avbestilling 0-7 dager før ankomst gis det ingen refusjon av oppholdet.

Vi minner om at det er mulig å komme til hytta uten å bestille opphold på forhånd.

Avbestillingsregler gjelder uavhengig av vær, føre og sykdom.

For grupper og bedrifter gjelder egne vilkår.

For fellesturer/ kurs og arrangement gjelder andre vilkår.

Avbestillinger tas direkte med hytta

Del artikkel:
Del på e-post

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem